![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Sy en helighet
Jag har fått i uppdrag att sy ett kvinnligt underliv till en ungdomsmottagning. Sant! Nån som har några idéer? Och ja, jag har använt sökfunktionen utan framgång
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vilket kul uppdrag!!
Börja med att titta i en anatomibok (finns bla på sjukhusbibliotek), det är ju bra om den blir så korrekt som möjligt! Tygtips: stretchvelour i olika röd-rosa nyanser. Jag kan föreställa mig att barnmorskorna kommer att använda den b la för att visa hur en undersökning går till och då är det ju bra om även modellen är lite eftergivlig, som den riktiga vävnaden är. Nåt mönster till det här lär du ju inte hitta ![]() Lägg gärna ut en bild här när den är klar, så vi får se ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Hej!
Du kanske kan få inspiration från Disa Kohlströms sida: http://www.sysidan.se/member/view.htm?ID=4057 Hon har ju både stickat och sytt sådana... ![]() ![]() /Gunilla |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nu har jag både goda råd, anatomibok och Disas föregångare, nu jäklar
![]() Tack för hjälpen! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:26.