![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
|
Skulle också vilja ha grodan i originalstorlek. Kan någon hjälpa mig och förklara hur man förstorar i Acrobat Reader. Har suttit och försökt men fattar inte hur jag skall göra.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
Jag lyckades inte i acrobat så jag förstorade i kopieringsapparaten. / H
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
Ett mönster på grodan dök också upp i "Nostalgiboken - Nu även med 80-talet!"från Bokförlaget DN (www.bokforlagetdn.se). ISBN 91-7588-675-8. Verkar vara slutsåld men finns på bibliotek.
Grodan finns under 1970-tal. För övrigt dök jag på en del annat intressant: haremsbyxor t.ex. (hiskliga men på modet igen), väska av jeans, tunika till barn, kalikåfigurer, virkad poncho, flick-klänning 50-tal m.m. Många härliga bilder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
Bara så att ni vet att det fungerar precis lika bra att fylla med ris och värma. Har sytt egna värmekuddar till barnen och de blir jättebra. Kan kännas lite annorlunda i början men det fungerar alldeles utmärkt. Man måste alltså inte köpa "dyrt" vete.
Vill man absolut ha vete men inte hittar det på hälsokosthyllan så kan man också köpa en billigare vetekudde på t.ex. clas ohlson och slakta... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
Jag har ett svagt minne av att man satte ögonen (i det här fallet träpärlor) längst ut på huvudet, liksom på hörnen, om du förstår.
Hittade en i "Nostalgiboken" , men där fanns den med under 70-talet. Jag är då säker att jag gjorde min första redan på 60-talet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
Hej
Ett tips är att köpa vetet på lantmännen, granngården. Här kostar det inte så mycket, tror dock att man måste köpa en lite större påse (säck), men man kan ju dela den om man är några stycken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
Mun minns jag inte att jag gjorde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:14.