![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Hej!
Tack för rådet. Ska prova och maila en fråga. Än så länge har jag inte fört ihop symaskinen och Designprogrammet när jag har den nya datorn. Jag får ju inte ens igång programmet på datorn så kontakten mellan dator och symaskin blir nästa fantastiska uppgift. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Förresten. jag har en Brother Innovis 4000 D
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag provade idag med att uppgradera min 6.0 till Vista, hade provat förut men inte fått det att fungera.
Men skam den som ger sig! ![]() Jag avinstallerade hela PE och laddade hem alla 3 programmen man skulle ha, utan att ha dongeln i. Sedan installerade jag drivrutinerna för dongeln, utan att ha den i. Efter det installerade jag `pedto608eng´ och SEDAN ominstallerade jag PE från skivan och installerade uppdateringen. Sen skulle man ställa in kompatibilitetsläget, men det fanns bra beskrivet där man hämtade drivrutinerna mm. Och se det fungerade!! ![]() ![]() Men så är symaskinen hos doktorn, så jag får väl dregla på broderierna så länge.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:40.