![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Hej! jag var där igår. Det var verkligen symässa. Inga sängar, porslin som det var förra året.Massor tyger alla det slag. Stor utval av jersey. Sybehov, garner ett ställe med pärlor. I år var jag nöjd när jag kom hem. Det har anordnats symässa i Göteborg många år.Hälsningar Liisa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Ja vad skall jag säga, Kan ju inte gemföra den mot hur den har varit innan. Men Jag kan hålla med att där var ju tyg att titta på och de var ett par stycken som jag gillade verkligen, som då nämts ovan. Men för övrigt tyckte jag den var helt kass. Mycket dåligt reperssenterat av symaskinner av olika fabrikat och de kunde ju ock så ha lite försäljning utav tillbehör vilket de inte heller var. Nja faktiskt ingen höjdare till att ha kört närmare 30-35 mil.Samtidigt förstår jag att de har kanske tänkt att de håller de nere i storlek kanske då i konkuransmässigt mellan utställarna men dok. Lite mer eller, så är jag bort skämd och tänker på hur de hade på symässerna förrut,,,,
Kram Karin |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nej, som det var för 10 år sedan, då det hölls på svenska mässan är det inte. Men det är ändå mycket bättre än i höstas.
Två märken av symaskiner är i alla fall bättre än bara 1 som i höstas. ![]() Egentligen borde man överge exercishuset och istället ställa ut t.ex. vid Eriksberg vad huset nu heter. Där är det större lokal. Då kan man få in ännu fler utställare och events. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:50.