![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Ja just ja! Såna blommor gjorde Sis då hon var liten! Minns att hon gjorde till farmor! Jag kan inte minnas att jag gjorde några, jag höll väl på med något annat projekt! /Sommarfröken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Hej Jag kan detta.... Köpte nybörjar kitt från Panduro mänga år sedan och har fastnad med detta hobbyn... Men ny har dom slutat att sälja vissa delar i affären Hjääääääälp......... Metal tråd finns, men ståndaren som man ska ha i mitten för blomman fins inte... Dom håller jätte länge.. Jag har mina blommor hemma som jag gjorde 85- 90... Rolig grej... Riitta
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Men konstigt att de inte har ståndare eller pistiller. Jag köpte mina för något år sedan (2-3 år kanske). Isåfall har de tagit ur sortimentet alldeles nyligen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har för mig att jag sett sådant material på TIIMARI! Annars finns det säkert på någon bra internetsida för pyssel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
kanske kan vara något
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:34.