![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#17 |
|
Jag förstår dig Helen. Allt kändes som en rena djungel för mig med i början.
Det viktigaste är att du ta god tid på dig och handlar inte hastigt. Det finns mycket på den sidan. Monicas Bobergs lektioner om att arbeta i EMBIRD är tydliga och på svenska. Kurtläsare måste du skaffa dig. Hur går det att spara på den via andra program har jag inte hunnit testa. Troligen är att man måste köpa "customizing" (basprogram) med för att kunna arbeta med gratis broderierna från Internet. Den heter idag ”3D EMBROIDERY STUDIO”. I "Husqvarna" kostar detta "startpaketet" ca 5 000:- Kanske dem har till salu sina begagnade program, äldre versioner? Det skulle jag vilja också veta... Ett gratis basprogram där man kan konvertera broderierna från ett annat format kan du hitta här: http://www.wilcom.com.au/truesizer/ / Milla |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:40.