![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
![]() Jag her nu mailat de regler vi hade här på forumet till er som anmält sig. 10 mars - sista anmälan. Men när ska det vara färdigsytt? Vad tycker ni? Eftersom vi inte är så många den här gången, kan vi nog lösa det genom att maila till varann.
Hälsn Helena |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag tycker att vi måste ha ett slutdatum när vi ska posta blocken. Mitt förslag är 24 mars, då har vi två veckor på oss att sy blocken och man hinner sy något av dem till påsk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
24 mars låter lite långt fram, det är ju mer än en månad dit. Kan vi inte något tidigareän det?
ÅsaS |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag tycker tidigare, man ska ju hinna sy ihop något också. Börja sy blocken nu, så hinner ni. Mina är klara. Posta 16 mars, en måndag? Så kanske jag hinner skicka tillbaka innan helgen 21 mars? Är det OK?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det är ok för mig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Ok. Jag har inte sytt, men vet vad jag ska sy.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det är OK för mig / Ingrid
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
påsk, quiltning, swap |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:33.