![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
Jag fick ditt mail om att du ville vara med 12 feb, och svarade dig då. Eftersom reglerna stod i forumet, tyckte jag inte att jag behövde skicka dem. Jag har nu mailat dem till dig, samt en kopia på det jag svarade 12/2. Om du inte har fått det, hör av dig igen. Givetvis är du med! Hälsn Helena |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
Citat:
Helena! Jag har inte fått något brev från dig. Har även mailat dig om det. Har du skickat så kommer de inte fram till mig. Har du skrivit rätt i adressen? /ElisabethS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det strular tydligen ordentligt med min mail. Ni som anmält er och inte fått något mail från mig, kan ni skriva en rad här på sysidan istället. Jättetråkigt för andra att läsa, men tudligen bästa sättet att få kontakt.
![]() Ni som är sugna men tvekar: det finns ännu tid att anmäla sig. kasta loss och sy ett par påskblock ![]() Kram från swapmamma Helena |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
Ok, nu blir det nog 4:e gången jag skriver och påpekar att jag vill anmäla mig till påskswapen. Har du fått några mail från mig Helena? Jag har skickat flera till dig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Anmälda
Eftersom det tydligen inte alls funkar attt få kontakt via mailen, skriver jag här i stället.
Anmälda hittills är: Elisabeth S, Kickelina, Pysseltant Ingrid, iamia Åsa och jag själv Helena. Skicka dina block senast 16 mars (eller tidigare om du är klar) till: Helena Baumgarten Västgranvåg 104 881 91 Sollefteå Det finns plats för fler, anmäl er via sysidan för säkerhets skull. Kram från swapmamma Helena |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Nu håller jag alla mina tummar, gör det ni &så är ni rara. Min symaskin är kaputt-slut. Hoppas att jag kan lösa det så jag kan sy snart igen.
Åsa |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() ![]() Min maskin kom från service i veckan, men trådspänningen är inte helt OK ändå. Vi får hålla tummarna åt varann, och sy lite däremellan. Kram Helena |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
påsk, quiltning, swap |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:30.