![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Öpppna Editor, och gå sedan till Redigera. nästan längst ner i menyn står det "Öppna stygnfil i Studio", klicka där så kommer Du till studio, och där kan du redigera
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Nu har n og inte Kicki Studio än skulle jag tro, och i demon kan man väl inte spara i Studio?
Men ganska mycket kan man göra i Editor också. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Studio ingår även den i demoversionen, men man kan inte spara
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
går att hitta en komponent. Detta programmet kunde startas eftersom Itkrn14n.ddl inte kunde hittas. Det här problemet kanske kan rättas till genom att du installerar om programmet. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det beror nog på att Du har demoversionen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
Citat:
Varför då? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Ingen aning om varför det stängdes ner.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Kommer en sådan där mega smart fråga igen...*Hihihihi....*
Vad skall jag ha Embird till? Är det för att se mina brodyrer jag laddar ner och vad jag förstår kan man ändra dom när man har köpt programmet också??! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Embird är bra till mycket, göra ändringar, förstora och förminska, ta bort mm
Konvertera broderier till Din maskins format, föra över broderier till minneskort eller Usb-minne När man köpt programmet har man tillgång till allt |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
Citat:
om man vill också??!! ![]() Kollar och grejar, tyvärr hänger inte huvudet med längre. Får ta en paus, snurr snurr ![]() Tack för all hjälp så länge, även Sotis!! ![]() Kram Kickie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
Jag brukar plocka ihop bokstäver från de alfabeten jag har hittat som gratisbroderier.
Och så har jag även 3 alfabeten i min brodermaskin. Man kan behöva "vila huvudet" lite ibland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Studio måste ladds ner installeras (eller rättare sagt packas upp) separat om man inte använt den "Embird i klump" vi fick tips om tidigare. Därför saknas komponenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Eftersom det är just ett "A" du vill ä'ndra kan du använda vilket alfabet du vill, antingen genom Font Engine eller de färdiga Embird-alfabeten (eller infoga från något annat du har sparat).
Vad du kan ha Embird till är just detta: Titta på och ändra dina broderier. Kombinera, byta format med mera med mera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
Hej!
Jag öppnar alltid mitt broderi i Embird när jag ska sy, för färgerna stämmer inte alltid i symaskinen och då blir jag helt snurrig. I Embird så finns ikonen med symaskinen och där ser man i vilken ordning färgerna och detaljerna sys, helt fenomenalt! Det var i första hand den funktionen som gjorde att jag köpte det programmet och sedan har jag köpt till de program jag vill ha. Kram lapplotta |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:19.