![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
här är en till som snart blir tokig !!!
jag har sedan igår kväll försökt handla på embird en font samt font engine , själva beställningen är ju ok , men sen paypal ??
jag fattar inte vad som är fel ? Finns det någon av er här som kan hjälpa mig ? åå förklara för en korkad en som jag! Det som är konstigt för ett bra tag sedan köpte jag basic programmet hmm de jäklades så åxå då. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Skaffa ett e-card, det är enkelt och säkert att handla med det.
Du får ett nytt kontonummer varje gång du handlar med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag köper från www.secretsof.com (billigare än att köpa från embird ) betalar med e-kort och det har alltid fungerat bra.
Mvh Senast redigerad av mari1e den 2009-02-07 klockan 10:42. Anledning: fel url |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Har för mej när man kommer till paypal-delen så kan man där välja om man vill betala med kort istället...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
jag har redan e-kort men kommer bara till paypal sen funkar de ej, kanske tar någon dag innan de svarar eller ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
När jag ska betala klickar på ikonen för mitt kort.
Så snart betalninen är gjord, så får jag mail, om att det är betalt, och inom några minuter brukar jag få mitt lösenord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Nej vad jag kommer ihåg: så när du blir slussad till paypal-sidan så kan du där välja att betala med kort, du kommer då in på en sida där du själv får fylla i kortnr mm
Kolla runt/noga när du kommer in på paypal-sidan för det var nog ingen stor knapp precis.. Jag som är en "blinnolle" hade svårt att hitta den först ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
TACK NUU ÄNTLIGEN !!!! funkade det
Nu bytte ´jag firma och gick in på secrets of embroidery , där såg det helt annorlunda ut hur lätt om helst med e-kortet där, , var ju billigare oxå.
hmm sen o ladda in de i datorn de sparar jag till sambon( annars rör jag bara till det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
Jag har inte köpt via nätet. Kan man köpa vilka broderier som helst och de fungerar i Designer 1USB?
Såg ett inlägg om "secret of embrodery"- som skulle vara billigare än Embird. Vad kostar det att köpa enstaka mönster (eller flera)? Om man beställer en "mönsterbok" (en sida mönster) från HQ så kostar den ju ca 600 kr.Enstaka bilder ca 100 kr. Finns det fler ställen att köpa eller få gratis mönster ifrån? HQ har några få mönster man kan använda sig av. När man har köpt sin dyra maskin så måste man köpa dyra mönster oxå, Vilken dyr pesionärshobby det här verkar bli! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
det finns tidigare trådar om länkar till mönster att ladda hem gratis, några har dock fått varningar om att sprida virus(såg det nyligen i en tråd, se om du hittar dit). Ofta finns de vad jag förstått i många olika format så man kan ladda ner vad som passar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Secrets of embroidery är det billigaste stället jag hittat för att köpa Embird hos.
Vad enstaka broderier kostar står alltid i anslutning till broderiet. Du kan köpa broderier i vilket format som helst, och sedan konvertera till det format som din maskin ska ha. Men då behöver Du en programvara för det. Embird är billig och bra. Här är en länk där Du kan hitta gratisbroderier http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=6835 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
Du kan googla på: freebie embroidery (i olika varianter oxå typ free, freebies mm) då kommer det massor med länkar. Sen kan du även länka dej vidare genom andra sidors länkar...
Det finns hur möe som helst gratisbroderier på nätet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Tack för alla tips om sidor.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:40.