![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Minsking av boderimönster
Hej
Hur gör man när man vill göra mönstret mindre? Har bara minskat själva bilden, men stygnantalet blir kvar.Måste ju gå att reducera stygnantalen också på något vis så det stämmer. Blir ju alldeles för många stygn . Jag har en husqvarna rose. Hälsningar Anncie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du Resize Plus minskas stygnantalet automatiskt, annars tror jag inte det går. Åtminstone gör det inte det på min maskin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Som Barbro säger är det beroende av din progrmvara på datorn. En del program ändra stygnantalet, andra inte. Ibland kan man göra inställningar så att stygnanatlaet ändras. Vad har du för program?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag har embroidery studio
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag känner inta alls tillHusqvarnas program, men enligt deras inforamtion ska du kunna kontrollera stygntätheten, och alltså ändra stygnantalet vid storleksändring.
Men hur får någon annan komma och berätta! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Har hittat hur man gör . Var ju enkelt med resize-knappen.
Tackar Anncie |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:44.