![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Vad roligt!
![]() Jag har gjort lammfärsbiffar med curry till i morgon och potatis- och purjolökssoppa till torsdag...fick ha mitt gamla förkläde, hihi. Å, vad gott med hemlagad pizza! /M |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
jag glömde skriva avsändare på mitt paket så den som får ett grått paket m ed sommrigt innehål så är det från mig. vet ej om jag kan posta bilden imorgon då mitt internet inte fungerar just nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack Therese, det var jag som fick det anonyma grå paketet. Jag har mailat till dig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det ligger ett paket hemma och väntar på mig. Men fick straff av mig själv eftersom jag postade mitt paket först igår -ber så hemskt mkt om ursäkt men det ville inte som jag ville med allt, det är på väg iaf.
Ikväll ska jag öppna mitt... så spännande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag fick mitt paket i går. Ett jättefint förkläde och pannlappar från René. Tack så mycket. Det ska bli så roligt att få se alla bilderna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag fick mitt paket idag. Tack så mycket Cecilia "Cillmia_Symodigt" för ett mycket romantiskt förkläde.
Vilken uppfinningsrikedom du har. Skall nog ha det på mig när jag förbereder fredagsmyset. Det jag har sytt är inte lika romantiskt så jag hoppas att hon som får det inte blir besviken. / Ingrid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Forumvärd
|
NU har jag fått och öppnat mitt paket. Tack Pysseltant! Det var så fint, och så fiffigt du gjort med grytlapparna!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Förkläden : kort
Hej!
Jag har lagt ut kort på mitt förkläde på min sida. Har jag missuppfattat skulle bilden ligga någon annan stans? Inga-lill (Tyskland) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Hej!
Vad kul att du gillade mitt förkläde Ingrid (Pysseltant)! Var ju lite oroligt, svårt att veta vad nån man inte känner har för smak ![]() Nu väntar jag bara på att få ett paket själv! Hoppas det kommer snart, spännande spännande.... /Cilla |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
desperat husmor, swap |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:53.