![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Kanske korkad fråga men kan man med programmet (3D Disk Manager USB) du säger formatera vilket USB minne som helst att passa i maskinen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
admin
|
Här är en lista på godkända fabrikat
http://www.husqvarnastudio.co.uk/USB..._memories.html Men det är bara att testa andra. Jag hade några gamla "reklamstickor" liggandes hemma och de funkade fint iallafall. Instruktionsboken varnar för att använda andra än Husqvarna, det står tom att de kan skada maskinen! Men - mja, där är jag tveksam. Det låter som något de skriver för att få sälja sina, jag ser inte hur en USB-sticka skulle kunna förstöra något... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag provade att ta filerna som låg på HQ sticket och lägga över på ett annat, men det gick inte heller. Finns det något i 4D programmet som man kan använda?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja har nu bokat tid för sykursen och pratat med dem om "3D Disk Manager USB Den skall följa med varje maskin som man köper,men det har blivit något fel i deras hantering, Så nu ska de beställa en ny.
Har oxå lagt över broderfiler från USBn som medföljer maskinen till den nya USBn men det har inte heller funkat. Ska testa att formatera den med det programmet 3d disk om det funkar. Tack alla för all er hjälp mvh sissi Senast redigerad av Sissi101 den 2009-01-29 klockan 18:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Det verkar hopplöst
![]() ![]() Broderierna finns på sticket men det fungerar inte, "ej giltigt USB" (eller något liknande)får jag som svar från maskinen, en Designer 1USB Ett USB-minne som Jave skrev om har jag inte hittat i butiken. Men trägen vinner sägs det. Bara att jobba på "Det ska gå" sa gumman när hon försökte komma in genom kattluckan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() ![]() ![]() Finns det någon som behöver hjälp med det här ställer jag så gärna upp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Hej
Jag har också ett 2 gb kingston usb-minne men min symaskin klarar inte att läsa det. Hur gjorde du? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:01.