![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Jag har inte börja än, skulle idag men tyget jag hade tänkt att använda blir inte snyggt så i morgon ska jag köpa tyg och börja sy. Modellen har jag valt ut iaf.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Lite inspiration
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nöjd
Hade en idé om förkläde, tyg och färger.
Sen går jag av en slump förbi (nåja, slump och slump men det låter bättre!) förbi Tygvaruhuset och då hittar jag förklädestyget. På två sekunder har jag ändrat både tyg, modell och färg! Nu e jag nöjd! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Nästan klar
Sådärja!
Nu har jag förklädet så gott som klart,lite finputs kvar bara. Jag är nöjd,jag tror Bree hos de amerikanska desperata hemmafruarna skulle bli lite avis,faktiskt! ![]() I morgon blir det grytlappar,måste bara fixa något mellanlägg som inte bränner fingrarna av mottagaren! Hur går det för er andra? /M |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Jag är snart klar men jag är INTE nöjd så det får nog bli en till.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
mellanlägg för grytlappar
Jag har sytt en hel del grytlappar och jag föredrar att ha bordsfilt som mellan lägg. Det är bra att tvätta det först eftersom det krymper en hel del.Annelie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag är precis där jag sa jag skulle vara, klart i morgon kväll antagligen! Eller måndag fm! Men det blir klart! :-) Spännande med alla reaktioner och att se bilderna!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
Citat:
Däremot så har en grytlapp tagit nästan lika lång tid som förklädet...hur svårt kan det va? (svårt, tydligen)... ![]() Lägger ner för idag, få se om jag gör en ny i morrn. /M |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
desperat husmor, swap |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:43.