Nyheter Artiklar Bloggar Forum Bilder Annonser Recensioner Länkar Kalender Medlemmar Din sida Om... 
Bevakningar   Inställningar   Sök i forum   Forumregler

Gå tillbaka   Sysidans forum > Tekniker > Maskinbroderi
Registrera Dagens inlägg Markera forum som lästa

Notiser

Svara

Ämnesverktyg Sök i detta ämne Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2009-01-22, 21:45   #1
farmoreva farmoreva är inte uppkopplad

Hej Jave!
Hur gjorde du för att formatera ditt USB? Jag sitter här och prövar och undrar men tji, det går inte.Hur använde du 3D E-S där finns bara en massa text på engelska. Jag "sliter mitt hår" med texten. Jag är inte så kunnig i engelskt dataspråk och mitt datakunnande sträcker sig till att använda det jag behöver i färdiga program. Snälla, hjälp mig!
farmoreva är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-01-23, 06:48   #2
evanew evanew är inte uppkopplad

Hej!
Du undrar hur du skall göra för att formatera ett USB minne.
Gå in i "den här datorn", eller "kontrollpanelen". Leta upp USB minnet och högerklicka på det, så kommer det upp en liten ruta. I denna ruta finns formatera och där klickar du och går vidare. Tänk bara på att om du har annat sparat där tidigare får du lägga över det innan du formaterar om USB:n annars går det förlorat.
MVH Eva
evanew är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-01-26, 19:45   #3
Jave Jave är inte uppkopplad

Citat:
farmoreva skrev: Visa inlägg
Hej Jave!
Hur gjorde du för att formatera ditt USB? Jag sitter här och prövar och undrar men tji, det går inte.Hur använde du 3D E-S där finns bara en massa text på engelska. Jag "sliter mitt hår" med texten. Jag är inte så kunnig i engelskt dataspråk och mitt datakunnande sträcker sig till att använda det jag behöver i färdiga program. Snälla, hjälp mig!
Jag öppnade "3D Disk Manager", där klickade jag på "Disk" i verktygsfältet och valde sedan "Format USB Embroidery Stick" och simsalabim. Hoppas att det löser ditt problem
Jave är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Taggar
designer 1, maskinbroderi, usb

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är av
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:27.