![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Håller med Susanne, jag menar också Mölnlyckes tråd.
Vänligen Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Jag köpte tunnare undertråd just för att få lite smidigare broderier men då följer den bara med upp på ovansidan och det blev ju inte så snyggt.
Jag har provat att ändra övertråddspänningen men det hjälper föga, och jag vågar inte ändra undertrådsspänningen eftersom den tydligen ska vara svår att få tillbaka till ursprungs läget igen. Trist för nu står jag här med två stora rullar undertråd (en svart och en vit) som jag inte vet hur jag ska göra slut på. Får väl prova igen på nått anat tyg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
hej! jag har provat undertråd på hård plast spole, mjuk plast spole och papp och utan
alla funkar till min D1 men jag gillar den på papp, hård plast och mjuk plast bäst men den utan är nog inte gjord för min maskin när tråden kommit halv vägs till slutet så börjar maskinen rassla men det händer inte med dom andra med spole. men dom alla funkar men med olika resultat, jag vet att den med papp passar bra till Rose och vissa janome maskiner. anne |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:33.