![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Jag har bekanta som åker till Thailand imorgon och jag har skickat bud med dom att köpa just den tråden (Venus) det skall bli jättespännande att få hem den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
J & P Coats
Hej
Är det någon som känner till kvaliten på J & P Coats brodyrtråd? Jag tror det står DOMINO på omslagspappret. Senast redigerad av Helen966 den 2009-01-14 klockan 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vad roligt att fler hittat tråden Venus. Tyvärr var jag lite för feg när jag var i Thailand och hittade den tråden. Jag vågade inte köpa så mycket eftersom jag inte visste om den skulle fungera på min maskin. Tack och lov så gjorde den det och jag har också lyckats skicka med bud till ett par som varit där efter mig. Nu börjar jag bli sugen på mer då en hel del rullar tagit slut och funderar på om jag ska åka själv eller skicka bud.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Hej,
i vilken typ av affärer hittar ni Venus tråden? Jag försökte skicka bud med ngn, men han (hmm, bara det kanske säger ngt..) hittade ingen tråd. Hälsar Eva |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:06.