![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Tras hund
Hej! Nu har jag googlat runt som en galning efter ett enkelt mönster på en hund som jag kan skriva ut i PDF format. Har varit inne på massvis av sidor men inte hittat vad jag sökte. Hoppas att någon här på sidan kan ge mej ett tips!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
vet ingen gratis trashund ,men jag tror att stoff och stil säljer mönster på en sådan.I alla fall sålde de det på en sådan förut, så de kanske har de nu med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har gjort en ganska enkel hund, men den är gjord av scrapsbitar (det märktes inte ens att jag tagit från spillhögen
![]() Men man borde ju kunna rita ut en likadan på frihand. En fram och en baksida och en lång remsa i mitten. http://www.sysidan.se/albums/viewpic...D=47108&set=lp Senast redigerad av Linblomman den 2008-12-27 klockan 19:40. Anledning: Stavfel :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tack för tipsen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Jag har mönster på en hund som Tone finnanger har designat, vet inte direkt hur en trashund ser ut men jag kan dela med mig.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
admin
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:11.