![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
|
Citat:
![]() Tänkte det du skrev om att jag inte skulle stänga ner Embird, hur menar du då?*Ler* Kram Kickie Skickar massa tankar och TACK till Gro och hennes son idag med, ni är sååååå snälla!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jo, vad jag menar är att en del öppnar Embird, gör en konvertering (byter filformat) och stänger ner, och så öppnar man igen för nästa fil man vill göra något med. Då tar de 100 gångerna snart slut. När man ändå håller på vid datorn och startat upp Embird, låt det vara igång så länge du håller på och pysslar med dina broderifiler.
Nu kan det ju hända att man ganska snart kommer på att man ska köpa programmet, och då spelar det ju ingen roll. När det väl är köpt öppnar och stänger man som man har lust, förstås! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
Citat:
![]() Skall försöka få lite hjälp av grabben och ladda ner det i veckan. Lugn och ro, men svårt att få dom ifrån sina datorer. ![]() Tack snälla för hjälpen. Kram Kickie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Visste väl du skulle få all möjlig hjälp här!
(& bättre än vad jag kunde fixa på egen tass ![]() Sysidan & medlemmarna är bara sååå toppen! Kraam! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
![]() Tack för allt du har hjälpt mig med och för att du tipsade om denna underbara sida!! Får massa hjälp, är oerhört tacksam. Finner faktiskt inte ord!!!! ![]() Var rädd om dig vännen och GOD FORTSÄTTING till dig och ALLA andra. Idag har jag broderat mitt första broderi som jag tagit ner ifrån nätet. Skall sy klart dräkten imorgon och klista in lite bilder. Kram Kickie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:10.