![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Designskolor..?
Hej! Någon som vet av några bra designskolor här i landet? Är på väg att söka till Nordisk designskola i Borås och Tillskärarakademin i Sthlm men skulle vilja söka till fler!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du kollat med Beckmans Designskola i Stockholm?
Tel 08-6602020 Nybrogatan 8 114 34 Stockholm www.beckmans design.se Hälsningar Margareta Norberg |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
tillskärarakademin i göteborg?
Det finns även en tillskärarakademi i Göteborg, nu hittar jag inte deras hemsida just nu, men de finns på www.eniro.se (gula sidorna)
så sök där, du kan maila dem om info... Jag gick där för 5 år sedan. Kanonbra!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Designskolor
Hej Hannah!
De skolor du nämner, Beckmans, Textilhögskolan i Borås och Tillskärarakadmin är bra skolor i Sverige. Jag kan tipsa dig om några skolor i Italien som inte är så dyra. Du behöver inte kunna italienska, all undervisning är på engelska och du kan låna via CSN! Titta gärna på: www.im-education.com Hälsningar, Anders: Senast redigerad av Anders den 2004-06-04 klockan 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Bra Skola
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Du kan alltid fråga på designforumet på www.innersmile.se
Öppnade för två dagar sedan, men gör ett test[SIZE=4]25[/SIZE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
steneby o malmö
tillskärarakademin finns även i malmö. sen har du ju hdk i göteborg o steneby som hör till hdk men ligger i dals långed. konstfack finns ju. sen beror det ju på vilken nivå du vill ha. det finns ett fashion college i malmö. heter bara fashion college... lycka till! vi kanske ses
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
HDK i Göteborg har bra utbildning och även Borås kan jag rekomendera.
Här är HDK hemsida: http://www.hdk.gu.se/ Såg att mitt exjobb fortfarande går att se där (hi hi) känns som evigheter sedan. |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
designskolor, utbildning |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:57.