![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Konstruktions- och plaggmåttlistor för damkläder
Hej. Jag söker frenetiskt efter denna boken. Nån som vet var man kan få tag på den? eller ni kanske har den och kan sälja den till mej?
Vore jättetacksam för hjälp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Har du något antikvariat i närheten så prova där. Annars finns ju internet och antikvariat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det ser ut som om den boken används som kurslitteratur på Textilhögskolan i Borås. "Vanliga" kursböcker för textilhögskolan har Studentbokhandeln i Borås, men jag tror inte att denna bok säljs där. Om jag var desperat och verkligen ville ha tag på den så skulle jag ringa någon på Textilhögskolan i Borås och fråga eftersom de använder den som läromedel till flera kurser. Surfa t.ex. till http://www.hb.se/ths och använd "Kontakta oss" eller dylikt, de kan säkert hjälpa dig. Lycka till!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:38.