![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Pedesign 7
Hej
Har just skaffat mig en Brother och funderar på att köpa till brodyr programmet. Fick med PEdesign Lite och känner att det inte riktigt räcker till, vill kunna göra mer. Så min fråga till er som har detta program är det bra eller finns det andra som bättre? Kan man spara ut filer till andra symaskiner med detta program? Hälsningar Marie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
JAg fick också med Pe lite o det var ju en jätte besvikelse.
Jag har gjort som så att jag har köpt Embird istället. Inte så dyr heller men funkar sååååå bra bara man lär sig den. Dessutom finns den ju på svenska nu (Tack Bibbi). Det som jag tycker är bra är att man inte behöver köpa allt på en gång utan kan köpa det man behöver när man behöver det. Det finns ju som gratisprov så jag tycker du ska testa det innan du bestämmer dig. Sen finns väl PeDesign också som prov. Jag hade lättare att förstå hur det funkade i Embird än i Pe design. Jag provade bägge samtidigt o jag fick resultat först med Embird (då på engelska) så jag valde den. Lycka till Ingen annan kan säga vilket du trivs med så prova. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Det är Monica Boberg, Atelje Kreativ som gjort den svenska översättningen av Embird
Senast redigerad av Dahlia den 2008-11-16 klockan 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
JA naturligtvis.....
![]() Vad tänkte jag på?!?! TACK Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tack för hjälpen skall ladda ner demo och kolla runt först.
Marie |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:19.