![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Husqvarna rose!!!
Jag har fått min första brodeiemaskin nu,jippie, en begagnad rose, nu ska jag köpa till det som man ska ha för att ladda hem brodeier på datorn och göra broderier själva, kan nån säga mig vad det är jag ska ha så att jag kan beställa det.Och är det svårt att använda. varit inne och tittat men det känns som en djungel för mig. funderar även på att köpa från husqvarna brodeier som är färdiga mallar på Nåt som är passar till barn, det jag fick med var inte så roligt precis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Det är ju ganska dyrt att köpa broderikort, så ska du ändå köpa till så du kan ladda hem från nätet så kolla runt där istället på broderier.......det finns miljarder!
Lycka till |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för svaret, jag pratade med en igår och hon sa att jag behövde en kortläsare, och det beställde jag, kostade 1995 kr. Då skulle jag kunna ladda hem från nätet, men det gick inte göra några själv, för då var jag tvungen att köpa nåt annat till, men det får bli nästa gång, får lära mig en sak i taget.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:16.