![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej
såg för ett tag sedan en bild på en swedish santa tomte som någon hade förminskat. Sökt i forumet efter bilden men inte kunnat hitta. Min undran är hur mycket den är förminskad o hur resultatet blir? Tack på förhand ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Förminskat mina lite
Jag förminskade mina, så att de passar i Pfafframen. Det syns inte alls att de är mindre. Men jag tror inte att de går att göra så mycket mindre än så.
Jag har även testat att splitta dem och det gick också fint. hälsningar Monica |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Vilken storlek har du på din båge?
Jag hade tänkt mig att kunna använda HQ 150x240 båge. Tror du att det kan gå? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Det skal gå, för jag har minskat dem till min största ram som endast är 14 x 20. Det gick bra, (använder Embird)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Kan det vara den här bilden du sett? http://www.sysidan.se/albums/viewpic...D=47461&set=lp, skriv till annkir och fråga.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:18.