![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Maskinen låst sig!!!
Min maskin havererade totalt idag!Jag blev så besviken.Den har strulat lite den senaste veckan men fungerat igen men idag så lät den förfärligt när jag sydde raksöm och låste sig sen helt.Kan inte röra nålen varken upp eller ner total stopp.Min man försökte rensa lite om det kunde vara det men sån tur var det inte.Fick åka och lämna in den till återförsäljaren och det var några indier som skulle kolla på den och om de inte kunde fixa det så skulle de skicka den vidare till brother.Ville gärna att de skulle skickad en direkt till brother men tji fick jag.Så nu är jag nervös att de skall mixtra med den,då de inte verkade ha en aning om hur man gör med en så pass avancerad symaskin.En vecka skulle det ta men iverkligehetn tar det väl en månad el mer.Är det någon annan som har råkat ut för ngt liknande och kan ha ngn aning om vad det kan vara för fel?JAg har en brother innovis 4000.Min första maskin gjorde likadant efter 5 dagar och då fick jag en ny maskin efter 14 dagars väntan.Hoppas att någon av er har ngn aning om vad som kan vara fel!
Susanne |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:45.