![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#8 |
|
Ursäkta att mitt svar dröjt, har inte varit inne på ett litet tag.
Nu ska vi se, jo annan65, när du är inne i 3D Digitizing, finns dessa knappar inte. Jag spara över på diskett när jag är i Organizer eller i 3D Embroderi, när jag är i design läget. sofiaguld, det verkar som om du inte har något stygnsättningsprogramm till din dator, och det är ett måste för att kunna göra egna broderier. När man har ett programm, lägger man in den teckande bilden i datorn och sedan stygnsätter man den i de färger man sedan vill ha den i. När bilden är färdigstygnsatt, spara man ner den på en diskett, via en extern diskettstation. Maskinen syr sedan ut bilden så som den är stygnsatt, men ibland måste man redigera om lite på stygnsättningen, innan man är helt nöjd. Hoppas du har fått en liten förklaring, vilka stygnsättningsprogramm det finns och vilket som är bäst, kan jag tyvärr inte svara så bra på, men sök gärna vidare i forumet. Katarina |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:53.