![]() |
| Nyheter | Artiklar | Bloggar | Forum | Bilder | Annonser | Recensioner | Länkar | Kalender | Medlemmar | Din sida | Om... |
Bevakningar
Inställningar
Sök i forum
Forumregler
|
|||||||
| Notiser |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem sedan: apr 2009
Inlägg: 333
|
Tack för att du berättat! Det är svårt att vara kund ibland, särskilt om man möts av så kallade "säljare" som är otrevliga. Man befinner sig i en svagare förhandlingsposition när man har lämnat in maskinen och står på "fel" sida om kassadisken.
Hurra! för din mamma som helt sonika hämtade ut maskinen! Redig kvinna! ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem sedan: okt 2013
Inlägg: 25
|
Hej!
Konstigt att man som säljare vill bete sig på sådant vis?! Skulle jag bete mig så mot mina kunder skulle de aldrig komma tillbaka och då har man missat poängen med yrket. Hur kunde de komma på tanken att Du skulle betala för en service när Du beställde en reparation??? Ja, vissa upphör aldrig att förvåna... Hoppas maskinen fungerar tiptop och att allt är bra! MVH Mats A |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
| Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:41.






Hybrid-visning
