![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
D j ä ......!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Jag hoppades på Irina och Carol Hannah så jag är nöjd. Men det är ganska blah överhuvudtaget. Om Irina haft mer färger i sin kollektion så...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Forumvärd
|
Jag blev så sur att jag gick ifrån tv:n när Irina vann. Visserligen delvis pga hennes attityd, som ju egentligen inte ska bedömas, men, det är ändå så att om jag tittat på kollektionerna tycker jag hennes mest var tråkig och full av saker jag sett förut. Carol Hannahs var färgglad och jag skulle vilja ha vartenda plagg, och, jag tyckte absolut att det fanns en röd tråd genom den, även om man möjligtvis hade kunnat tjäna på att hon hade använt något färre färger (samma färger flera gånger). Irinas kläder har aldrig varit min stil, men, det är fortfarande väldigt fina saker.
![]() Till Irinas fördel måste man ändå säga att hon har gjort betydligt roligare saker tidigare... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Jag tycker det är tråkigt att se alla kläder i samma färger. Ofta har det varit svart och grått. Samma typ veck och drapering.
Om jag finge bestämma så skulle kriteriet för en sammanhållen kollektion vara t ex fritidskläder, festkläder lång, festkläder korta osv. Men olika former, färger inom den gruppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:40.