![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
|
Synd att fel person åkte ut idag. Den ena av de två klänningarna med krås var riktigt fina...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Skjortklänningen var jättefräsch med riktigt snygga manchetter.
Snyggt! Klassiker står sig helt klart. Plockade fram ett ungefär likadant mönster ur mina gömmor - en Vogue Design av Calvin Klein som ritades för c:a 20 år tillbaka i tiden, suverän konstruktion och couturesömnad. Sydde den då i marin crépe de chine och kommer att sy upp den igen. Ska bli kul att se vad det blir för "challenge" i morgon! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Nu är jag riktigt sur...här sitter man i lugn o ro o kollar på kvällens avsnitt o vad händer? Blir kolsvart helt plötsligt...överallt!! Strömavbrott...kollar på vattenfalls sida o dom vet inte vad som orsakat det eller när det blir löst...så nu sitter man o surfar med mobilen i brist på annan sysselsättning i mörkret...suck...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Väldigt tråkigt att det blev så för dig, Angetha. Men det är repris på lördagar. Kanske du kan ge dig till tåls till nästa lördag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ojdå!! Inte bra. Då kan jag berätta att .... hmmmmpf ...mmmmmp ....mmmmpf .... vann!!
Fasen, killarna fixar inte det här. Tre tjejer i topp och tre killar i botten. Epperson åkte ut - han var ju skapligt balanserad och har ofta haft en skön inställning och stil. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Mmmm....tyvärr får det ju bli så! Hoppas bara jag kommer ihåg det!! Även om jag vet det börjar 19 varje söndag så får karln här hemma säga till mig varje gång ändå att det har börjat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:27.