![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
familje hobby
när jag köpte min symaskin hummade min dotter lite att nu skulle mamma bli helt upptagen...
men med lite möblering så sitter jag i ett dataskåp i köket o eftersom vårt vardags rum o kök sitter i hop kan jag umgås med dom fastän jag hobbyar mej, men varken dom eller jag hade förväntat mej detta familje projekt, Gubben letar mönster, och stygnsätter egna bilder, dottern letar bilder, ecknar mönster pappa ska stygnsätta o mamma brodera. nyss trängdes en rullstol o 2 köksstolar i mitt lilla data skåp medans familjens senaste projekt skapades... så dagens tips, klagar familjen på att man syr mycket, använd deras inresse till din egen förmån, så ber dom en sätta sig vid maskinen fast man som jag har 39 graders feber... fniss Annie som kollar på familjen som just planerar att stygn sätta alla hårdrocks band som existerar |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:50.