![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
![]() Hej alla duktiga tjejer!
Jag hoppas att någon har en idé om hur man kan lösa följande. Detta problem började för några veckor sedan: När jag ska stänga en deign eller avsluta och klickar på avstängningsknappen, x, måste jag klicka flera gånger och får då upp rutan att programmet inte kan avslutas. När jag då avslutar via denna knapp först då stänges programmet. Nästa problem är att Designsidan (kontrollpanelen) med färgpaletten, Letters (textsidan) och Shapes (formatsidan) försvinner. Jag har laddat om programmet men avstängningen fungerar i alla fall inte. Deignsidan har varit kvar något längre. Har någon upplevt detta? och i så fall kan ni rekommendera någon lösning) Tackar på förhand gör Maggan i Eskilstuna |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
data
hmmm det låter som om du antingen har fått lite skräp i datorn i bland så är det jus så att något program börjar tjärva o jag har märkt att husqvarna är lite känsliga
jag fick skit i datorn trots massiva virus programm, o det var just husqvarna som började busa till det, en städning av datorn gjrde det samarbetsvilligt igen, o vad med skrutt som nästlat sig in... tur att gubben är data programmerare, jag la den fint i hans knä, blinkade med bruna troll ögon, o vips var den frisk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för tipset Pulvertrollet
Hej Pulvertrollet!
Tack för ditt tips och jag har nu komprimerat och fragmenterat datorn! MEN det hjälpte inte! Programmet vill fortfarande inte stängas av Utan jag får fram svaret att programmet inte svarar. Jag tror faktiskt att problemen började när jag installerade ett nytt antivirusprogram som heter Norman. Konstigt i så fall att ett antivirusprogram skapar problem!!! Usch vad man blir sur Ännu en gång tack för hjälpen, det var ju värt ett försök Hälsningar Maggan i Eskilstuna |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tror säkert du har rätt Margaretha att det är Norman som spökar!
Även jag har Norman och fick en massa problem efter en automatisk uppdatering för en tid sedan, ringde supporten och fick tala med en kille som skulle ha alla tänkbara uppgifter om namn, adress födelseår sko och bh-storlek (nästan i alla fall)när datorn var köpt m.m m.m och när han fått alla uppgifter så påstod han att han inte kunde hjälpa mig för min support hade gått ut !!?? Efter ett par veckor ringde jag samma nummer igen och en tjej svarade, den enda fråga hon ställde var vilket problem jag hade. När jag talade om det så säger honjag tror jag vet vad problemet är får jag din mailadress så skickar jag en länk som du ska klicka på och öppna så tror jag att ditt problem ska vara löst. Sen dess har det funkat perfekt!! Så har du Norman support så ring den och hoppas att det är en tjej som svarar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Customaizing-problem
Hej Agneta!
Stort tack för tipset men jag har fått Norman från mitt arbete så jag har därför ingen egen support. Får höra med våra datatekniker hur jag då kan göra Tack ännu en gång Maggan i Eskilstuna |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:20.