Sysidans forum

Sysidans forum (http://www.sysidan.se/forum/index.php)
-   Maskinbroderi (http://www.sysidan.se/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   Problem med Customizing Plus (http://www.sysidan.se/forum/showthread.php?t=9680)

mareri 2007-06-15 07:51

Problem med Customizing Plus
 
Hej alla duktiga tjejer!
Jag hoppas att någon har en idé om hur man kan
lösa följande. Detta problem började för några
veckor sedan:

När jag ska stänga en deign eller avsluta och
klickar på avstängningsknappen, x, måste jag klicka flera gånger och får då upp rutan att
programmet inte kan avslutas. När jag då avslutar
via denna knapp först då stänges programmet.

Nästa problem är att Designsidan (kontrollpanelen) med färgpaletten, Letters (textsidan) och Shapes (formatsidan) försvinner.

Jag har laddat om programmet men avstängningen
fungerar i alla fall inte. Deignsidan
har varit kvar något längre.

Har någon upplevt detta? och i så fall kan ni
rekommendera någon lösning)

Tackar på förhand gör Maggan i Eskilstuna

avslutad141023 2007-06-15 08:06

data
 
hmmm det låter som om du antingen har fått lite skräp i datorn i bland så är det jus så att något program börjar tjärva o jag har märkt att husqvarna är lite känsliga

jag fick skit i datorn trots massiva virus programm, o det var just husqvarna som började busa till det, en städning av datorn gjrde det samarbetsvilligt igen, o vad med skrutt som nästlat sig in...

tur att gubben är data programmerare, jag la den fint i hans knä, blinkade med bruna troll ögon, o vips var den frisk

mareri 2007-06-15 12:01

Tack för tipset Pulvertrollet
 
Hej Pulvertrollet!

Tack för ditt tips och jag har nu komprimerat
och fragmenterat datorn! MEN det hjälpte inte!

Programmet vill fortfarande inte stängas av
Utan jag får fram svaret att programmet inte
svarar.

Jag tror faktiskt att problemen började när
jag installerade ett nytt antivirusprogram
som heter Norman. Konstigt i så fall att
ett antivirusprogram skapar problem!!!
Usch vad man blir sur

Ännu en gång tack för hjälpen, det var ju
värt ett försök

Hälsningar Maggan i Eskilstuna

@enga 2007-06-15 12:46

Tror säkert du har rätt Margaretha att det är Norman som spökar!
Även jag har Norman och fick en massa problem efter en automatisk uppdatering för en tid sedan, ringde supporten och fick tala med en kille som skulle ha alla tänkbara uppgifter om namn, adress födelseår sko och bh-storlek (nästan i alla fall)när datorn var köpt m.m m.m och när han fått alla uppgifter så påstod han att han inte kunde hjälpa mig för min support hade gått ut !!??
Efter ett par veckor ringde jag samma nummer igen och en tjej svarade, den enda fråga hon ställde var vilket problem jag hade. När jag talade om det så säger honjag tror jag vet vad problemet är får jag din mailadress så skickar jag en länk som du ska klicka på och öppna så tror jag att ditt problem ska vara löst. Sen dess har det funkat perfekt!!

Så har du Norman support så ring den och hoppas att det är en tjej som svarar :)

mareri 2007-06-15 16:25

Customaizing-problem
 
Hej Agneta!

Stort tack för tipset men jag har fått Norman från mitt arbete så jag har därför ingen egen
support. Får höra med våra datatekniker hur jag
då kan göra

Tack ännu en gång

Maggan i Eskilstuna


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.