![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#16 |
|
Det här hör egentligen inte hit men jag kan inte låta bli att lägga en kommentar ändå och hoppas jag inte kapar tråden.
Pulvertroll är en frisk fläkt och det skulle förvåna mig om hon inte nån gång ger ut en bok. Isf så köper jag den direkt! Ett sånt härligt skriftspråk ser man sällan. Infogar en kram till dig här! /Tua |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Ha ha Tua
Annie är inte bara en frisk fläkt hon är som en hel stormvind ![]() Kramiz på dig Annie |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Hej Milly!
Har köpt den beggnad av en sysidan medlem. Min maskin är så gammal att det nog är svårt att få tag i på annat sätt. Tror att den är ovanlig i sverige. Kollade runt lite innan jag köpte den många Bernina handlare visste inte ens att den fanns. Min tror jag dock är köpt i Sverige. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
TACK TACK
nu blir jag helt rörd, o gömmer huvet i tröjjan en stund. men jag kände mig allt lite stukad över att man måste kunna stava o vara korekt för att vara med här.. så jag blev jätteglad
hehehe förstår inte vad britt menar alls, men det e tur hennes nypor håller mig i schak i bland.. kram tillbaka |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
Kepsram?
Är det någon som vet om det finns en kepsram till
HQ Designer SE? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
|
Re: Kepsram?
Citat:
![]() I Sverige finns den tyvärr inte det sista jag hörde från Hq fabriken var att de håller på att utveckla en men det kommer ju ta sin lilla tid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
den jag har
skruvar jag fast i 10x10 ramen ( d1) och det funkar askalas...
den finna att beställa i us för 30 dollar. men jag talade med en i förra veckan som köpt en till janome i sverige och modifierat med en utsliten ram så den funkade annars kan man om man bara kör enstaka kepsar göra som jag gorde i början lite bökigt men det gåår 10x10 ram ,klister papper, vända uto in på ramen och knö ner den, om man blötlägger skärmen en kvart ca innan blir den medgörlig i maskinen fridens |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
Vad skulle jag göra utan er flickor!!!!!
Tack för svaren!Kramar till er alla Från Gerd
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:02.