![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
![]() |
#1 |
|
Sommarkurs
Måste bara berätta. Jag träffade Mikael Svensson och blev kär på Kvibergs mässan. Han sydde och lärde ut med ett brinnande intresse, samtidigt som han berättade att han hade lärt av sin gamla mor. Nu har jag anmält mig till en fem dagars kurs hos honom i Vänersborg vecka 27, mitt i sommaren. Ibland undrar jag om jag är riktigt klok men det ska bli jätte kul
![]() En vecka enbart för mig ![]() Var bara tvungen att dela med mig till er som förstår....hur kul det ska bli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Härligt när man hittar inspirerande människor...
Men??? Vad är det han gör??? :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Gå in på hans hemsida www.silvernalen.se så ser du alla hans kurser. mycket lappteknik, fritt maskinbroderi, pyntning av jeans och mycket mycket mer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Tja, man kunde ju se kurserna från 2008 i alla fall...
Stinab1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Ja, han är lite dålig på att uppdatera men alla kurserna finns fortfarande kvar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag var på en kurs med honom förra sommaren...via Rikstäcket. Det var helt fantastiskt! Han är en underbar lärare. Men var bered på att vara helt slut när kursen är over. Härligt med något att se framemot.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne |
Visningsalternativ | Betygsätt det här ämnet |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:23.