![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag har letat på internet & i butiker men utan lycka...
jag söker bruna, koppar eller guldfärgade paljettband med MATT-yta (inte lösa paljetter) runda eller fyrkantiga spelar ingen roll Om det finns några tips om var jag kan söka så vore jag tacksam! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Kanske hos Knapp Carlsson
Knapp Carlsson i Göteborg har nästan allt i sybehörsväg. Dom har ingen online försäljning men du kan säkert kontakta dom via mejl eller telefon.
http://welcome.to/knapp.carlsson 031-711 60 93 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Har du varit på Stockholms Dansservice på Hornsgatan 71. Där brukar jag handla. Dom har väldigt mycket paljettband.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ingen lycka på hornsgatan & jag mailade till knappkarlsson men de har inte svarat än...
![]() kollade in e-bay efter sequine string, men hittade bara blanka paljetter. Kanske finns det någon annan benämning? all hjälp välkommen. har lovat att ha klänningen klar i maj! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Har du kollat på Mattssons band på Kungsgatan? Där brukar man kunna hitta vad man vill ha i band väg. Lycka till i letandet!
MVH Ella |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
mattson...
jag har ju varit där... de har helt underbara grejjer men inga matta paljetter där heller
![]() Jag får väl ge upp den här idéen snart ![]() *snyft* |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
stackare... hoppas du lyckas
MVH Ella |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Har ett tips! Har du kollat katalogen stoff & stil dom har mycket.Här är telefonnr till dom 040-235522 fax 040238666 och www.stottochstil.se hoppas du har tur!ullabritt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:56.