paljettband?
Jag har letat på internet & i butiker men utan lycka...
jag söker bruna, koppar eller guldfärgade paljettband med MATT-yta (inte lösa paljetter) runda eller fyrkantiga spelar ingen roll Om det finns några tips om var jag kan söka så vore jag tacksam! |
Kanske hos Knapp Carlsson
Knapp Carlsson i Göteborg har nästan allt i sybehörsväg. Dom har ingen online försäljning men du kan säkert kontakta dom via mejl eller telefon.
http://welcome.to/knapp.carlsson 031-711 60 93 |
Har du varit på Stockholms Dansservice på Hornsgatan 71. Där brukar jag handla. Dom har väldigt mycket paljettband.
|
hmmm......
Ingen lycka på hornsgatan & jag mailade till knappkarlsson men de har inte svarat än...
:confused: kollade in e-bay efter sequine string, men hittade bara blanka paljetter. Kanske finns det någon annan benämning? all hjälp välkommen. har lovat att ha klänningen klar i maj! |
Har du kollat på Mattssons band på Kungsgatan? Där brukar man kunna hitta vad man vill ha i band väg. Lycka till i letandet!
MVH Ella |
mattson...
jag har ju varit där... de har helt underbara grejjer men inga matta paljetter där heller :(
Jag får väl ge upp den här idéen snart:mad: *snyft* |
stackare... hoppas du lyckas
MVH Ella |
Har ett tips! Har du kollat katalogen stoff & stil dom har mycket.Här är telefonnr till dom 040-235522 fax 040238666 och www.stottochstil.se hoppas du har tur!ullabritt.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:44. |