![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Klädskolan
Är det någon som har erfarenhet från "Klädskolan", distansutbildningen? Vore intressant att höra lite mer innan jag beställer någon av kurserna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Gammal elev..
Någon gång på 80-talet tror jag det var jag gick där. Det var inte alls så svårt som man hade föreställt sig. Det enda problemet med dem är att jag än i dag inte fått mitt slutbetyg eller diplom eller vad det nu var som man skulle få då det sista provet var klart o godkänt. De hittar inte ens mina papper. Trots att jag vid ett flertal tillfällen försökt komma i kontakt med dem.
Jo jag fick ett första svar att de skulle söka men sedan har jag inte fått ngt mer. Vad jag minns så var det inte så hemskt dyrt att gå distanskursen. Det var mönster kontruktion o klädsömnad jag gick. Väl värda slantar. Har haft mkt nytta av kursen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack för svaret!
Precis vad jag efterlyste- åsikter från en f d elev. Väldigt trist att de slarvat bort dina papper bara. Det kan ju vara väldigt viktigt, om man tänker sig att söka högre utbildningar, eller jobb. För egen del har jag drömmar om att kunna försörja mig genom att sy så småningom. Antingen som anställd eller helst av allt som egen. Att plugga på distans passar mig perfekt, eftersom jag är singelmamma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja singelmamma var just precis ordet. Det funkade ju jättebra. Det bästa var ju att man kunde plugga i sin egen takt. Hade man frågor under tiden så fanns det möjlighet att skriva eller ringa till dem.
Jag vill lära mig eftersom det var svårt med stora storlekar som passade mig.Var större då än nu. Numera får jag nog ha bok hjälp om jag ska göra egna mönster kommer inte ihåg allt. Lycka till med pluggandet. Ha det gott! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:45.