![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Imponerad av alla skapelser
Vad mycket fina saker man ser i bilarkiven här. Blir så imponerad och särskilt av alla dessa unga som vågar sticka ut. Det är ballongkjolar och gud vet vad men så himla kreativt.
Jag håller på er ungdomar som är kreativa, då vet vi iaf att ni inte gör rackartyg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Att få vara kreativ och göra sin egen grej är väl en del av det roliga med att sy. Eller har jag fel? Så är det för mig i alla fall. Men nog kan man hitta på rackartyg vid en symaskin också. ^.^ Sy ihop pappas finbyxor till exempel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Visst har du rätt att det roliga med att sy är kreativiteten. Sen att sy ihop pappas finbyxor är bara bonus
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja, och kunna samlas under samma tak. Gamla och unga, proffs och nybörjare, tjocka och smala, svarta och vita.
Att delta i diskussioner med människor som man annars aldrig skulle samtala med,är underbart. Och ett forum där nästan alltid någon är vaken och svarar på inlägg. Så ett hurra för sysidan! |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:46.