![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Fixar ordning
ville bara säga att NU börjar vi fixa ordning barnens rum. vi ska måla och fixa iordning.
Tyvärr är kameran inte hemma just nu men bilder kommer så småningom. Kram Patricia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Vilket kul jobb ni har framför er!
Ska bli kul att se bilder senare. Hur har det förresten löst sig med din syhörna? Ha det! KatarinaWidell ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
nää det blir ingen syhörna jag har slängt in allt i garderoben. Just nu är lusten inte så stor att sy. Men den kommer nog att komma fram igen i höst.Har du sytt något nytt då? jag sydde faktiskt en väska idag men den blev inget vidare så Emma kan ha den till sina dockor eller nått.
Tyget är jätte fint och så hade jag vaxduk inuti så jag kunde stoppa ner typ emils blöta kalingar om han skulle kissa på dig när vi var ute eller nått. Kram Patricia |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Hahaha!
Perfekt att ha en "olycksväska", det är aldrig fel. Synd med din skaparlust/utrymme, hoppas att du kommer igång och tillbaka snart! Just nu har jag liiiiiiiiiiiite smått panik. Har så mycket jag borde sy/avsluta innan semestern till Öland. Och vad gör jag? jo jag sitter och testar min nya D1 hela tiden! Sååååååååå sjukt roligt, att ALLT annat blir lidandes. Kramisar KatarinaWidell ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:28.