![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Min syster ringde precis från Uppsala och berättade att Tygomania tyvärr gått i konkurs och har 50% på allt just nu.
Okej, det kanske inte är det bästa stället, men det är lika tragiskt varje gång en butik försvinner. Det har vi inte sett ännu i och för sig, men det verkar ju så. /Mia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Tråkigt att en affär dör men jag ska dit i morgon och se om jag kan fynda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tyger finns knappt något av värde. Men sytillbehör!!!
Allt halva priset!... Tråd, band, nålar, knappar etc. Jag har redan varit där två gånger. Tyvärr tar de inte kort.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Sedan sade ägaren då jag beklagade mig lite. "Kan hända att det öppnar igen fastän i annat namn.. De har f.ö öppnat en butik någonstans i / vid Västerås också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Tina2:
Västerås? Jag som bor i Västerås och tycker mig ha full koll på allt som har med tyger och sytillbehör att göra. Vet du var de har öppnat någonstans i Västerås? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Så var jag ju där då men det fanns inte mycket till tyg att handla. Mest murrigt utskott som ingen vill ha. Blew lite besviken över sortimentet som låg där och stuvarna per kilo var skräp. Små snuttar som man inget kan göra av i omöjliga kvaliteter. Lyckades hitta en bit för 4 kr (hutlöst billigt) som blir en duk. Men knappar, band och tråd fanns i massor. Fann ändå en del som jag inte kunde låta bli mitt i allt skräp.
Det roligaste av allt var kompisen jag hade med som hittade ett gardintyg till dotterns rum och jublade över summan 8 kronor ![]() Hon gick en vända till och fyndade mera ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:30.