![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Bebisfilt
Finns det nån som vet var man via nätet kan köpa billig flecce till bebisfiltar, helst rosa, ljusgul och ljusblå?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
www.gittes.se
Va där med "bellatrix" i fredags och där fanns masssssor av läckra, söta, häftiga fleezetyger. hittade en jättetunn fin fleeze som skulle passat perfa till bebisfiltar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Tack Marika,synd att det ligger så långt bort för där skulle jag kunna tänka mig att slå ihjäl en dag ( och kontot) men jag ska skicka efter prover bums!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Ja du... det var en upplevelse att gå igenom hela den butiken. Klämma och känna på alla tyger och planera och drömma sig bort.
Jag ska köpa en symaskin så jag kunde inte ta med så mycket pengar som jag ville så jag fick verkligen övertala mig själv till att BARA köpa det som jag behövde till det jag hade planerat innan. Jag lyckades faktiskt (ta i trä) hålla mig inom budgeten men jag kan lova att det var inte lätt. när man åker ner dit bör man ha med sig minst 2000-3000 kr som man KAN handla upp för annars blir man galen *S* O de var så trevliga där. Vi kom dit ganska sent tyvärr 17-tiden och de stänger vid 18. men vi stor en timma efter och snackade med de som jobbade där och ägarinnan om allt möjligt. Skittrevligt! Det är ett stort plus när man åker till sånna ställen, att personalen är så trevlig. Så www.gittes.se och www.hobbyteket.se är de två ställen jag enbart fått positiva erfarenheter från. Rekommenderas starkt! Vi hade ungefär 3 timmars bilväg ner till gittes men det var det värt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
3 timmar är ju inget för en sån affär, men jag är ändå glad att jag inte bor nära. Tur att det finns hemsidor och postorder...
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:11.