![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Hej! Jag undrar om någon har sytt fenderskydd och vilket/vilka tyg har ni i så fall använt? Och tips på var man kan beställa sådant tyg....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Muddväv blir nog bra.
jag säljer, hör av dig om du är intresserad. /Bibbi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Stretchfrotte har jag sett köpeskydd i. Det bör du kunna få tag på i en välsorterad sybehörsaffär.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Stretchfrotté låter perfekt. Har försökt att leta efter någon som säljer det men har ej hittat det... Tips?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
www.gittes.se har, men det heter nåt annat där, hmm. .ska se efter.
Jersey frotte har dom döpt det till. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Undrar om inte Stoff och Stil har också...tusan jag hittar inte min katalog. Men du kan ju ringa och kolla telefonnummer hittar du på hemsidan www.stoffochstil.se
Sedan finns ju utlänska sidor om du inte skulle hitta i sverige, hör av dig om det skulle vara aktuellt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag sydde några platta fendrar för några år sedan och använde stretchfrotte...funkade bra.
Rae |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:48.