![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Hjälp med Färgkoder och garn!
Hej, nu är de så att när jag vart ute och praktisera som textillärare på en högochmellanstadie skola fick jag möjligheten att prova deras "gör ditt eget korstygns mönster" program på datorn.
Man lade in en bild och programet förvandla de till ett broderi mönster. Så långt allt väl. Men, nu skulle jag handla gran (DMC moulie garn) Och då visa de sig tt fägerna inte fanns. Är ett svartvitt kort ajg ska brodera med andra ord ligegr alla färgerna ganska nära vandra och de måste stämma exat för bli snyggt sen. Nån som vet ngt annat märke man kan kolla med? färgkoderna är bland annat 870 399 1040 235 och ingen av dessa fanns hos dmc... Så iaf tänkte jag om nån visste vilket märke som har garn med dessa koderna.. eller ngt hm.. |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:45.