![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Jag håller på med detta mönster: http://www.garnstudio.com/lang/se/vi...d_id=6&lang=se
Den ena bikinikupan blir fin, men den andra ska virkas spegelvänt. Vad menar de? Det är ju ingen avigsida på dem så ska de inte vara lika men att man "trycker ut" kupan åt andra hållet på den ena? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Hej.
Jag virkar inte så bra men troligen ska du virka på samma sätt som första kupan men åt motsatt håll. Det sätt du virkade på höger sida av virkningen, ska du nu göra på vänster sida ungefär som när man stickar en kofta och har 2 motsatta framstycken. Jag vet tyvärr inte om detta stämmer, men jag skulle gissa det. Mvh Ann |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja, det var också min tanke. Sen läste jag mönstret igen och upptäckte att det var inget "höger" eller "vänster".
Jag gjorde en exakt likadan kupa och det blev bra. Trot eller ej. Tack ändå. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:48.