![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Börjar det bli fler som syr?
Den senaste tiden tycker jag mig ha kunnat skönja fler och fler tecken på att vi blir fler som syr själva (både kläder och heminredning).
Mina exempel: Symaskiner börjar dyka upp på ställen där jag inte sett dem tidigare. Elgiganten och OnOff och alla de där skyltar med olika modeller. (tidigare har det oftast inte funnits någon och ibland en enstaka modell) Fler sytidningar verkar ha dykt upp både på marknaden men speciellt i ICA hyllan. Helt plötsligt har t ex Ottobre börjat säljas. ![]() Många av mina kollegor har talat lite smått om saker de sytt och några har också börjat sy lite kläder till barnen. Sykurserna som jag har tittat på har varit fulltecknade långt innan sista anmälningsdagen. Så kanske det brukar vara iofs? Ser ni liknande trender? Eller är det bara jag som hoppas förgäves för att jag vill ha lite större utbud av modetyger? ![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:54.