![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
Julklappar
Tillverkar ni era julklappar själva som ni ska ge bort?
De gör ja till viss del ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Inte i år, tror jag. Men förra året hade jag gjort ... tre, tror jag det stannade vid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Ja jag tillverkar en del av dem. Så många jag hinner och orkar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
va gör ni för saker ni ger bort?
ja både målar träsker och sy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
i år har jag tillverkat,lacestjärnor(svarta)tvålkoppar,broderat glashandukar,frottehanddukar.glöggpåsar,sminkväska .gardiner,dukar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag har sytt morgonrock, vetekuddar, kärleksvantar, lite blandade kläder till min systerson, lapptäcken med fleecebaksida, ett par klänningar till en liten flicka. Skall försöka få tid till ett par vetekuddar till.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Förra året stickade jag en tröja, en halsduk och en basker (tam).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
I år har jag hittills stickat två par strumpor och ett par mockasiner,en mössa, sytt en vetevärmare och en väska, jag hoppas att jag hinner med att sticka ett par fingervantar också.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag kommer att sy alla julklappar utom till min brorson (10 år - svårt!).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
mobil/kamera/ipod-fodral
Eftersom alla har en massa apparater nu för tiden så ska jag ska sy en massa fodral!
I fina tyger bla djurträdgård av Hanna Werning http://www.byhanna.com/djurtradgard_textile.html Det blir ju ganska billigt om man köper små snuttar av tyger! Dessutom gillar jag att ge bort saker som folk verkligen har användning av. Här kommer ett tidigare verk: www.sysidan.se/albums/admin/viewpic.htm?ID=18078 |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:38.