![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
lite pinsamt
I dag har jag varit på tjej kväll på badhuset.
Rätt trevligt! Jag invigde min nya baddräkt då. http://www.missmary.se/?action=catal...t&artNr=9228o# mycket skön faktiskt mnen mina bröst höll på att trilla ut några gånger och de var ju lite pinsamt. har ni varit med om något liknande eller ni har något annat pinsamt att berätta. föresten vad tycker ni om baddräktren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
När jag och min tjej var på vattengympa för några veckor sen hade hon bikini (baddräkten var i tvätten). Helt plöstligt kommer hon framsimmandes till mig och håller på att dö av skratt.... Då har ryggspännet spruckit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
MADDE
Är du inte lite väl fixerad vid tuttar .det finns annat att som är roligare att prata om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Jag tycker som Du TeknikFreek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Jag tycker också att det varit lite mycket tutt- fixering. Who cares?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
Jag brukar vanligtvis inte lägga mig i sånt här, men nu kan jag inte låta bli.
Madde, jag har noterat att dina inlägg mest handlar om kläder eller bröst, och jag har inte sett att du skrivit något om sömnad? Jag menar absolut inte att kritisera, jag är bara lite nyfiken på varför du valt att skriva just här på sysidan? Min tanke är att du säkert skulle få bättre respons om du skrev på ett forum för just kläder/skönhet/stil eller liknande. |
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:19.