![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() företag än Swelogent och jonic som är grossist på tyger och tillbehör?
Tycker jag kollat alla länkar men bara funnit dessa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Stoff och stil?
Men de måste väl finnas jättemånga.. testa sök efter Tyggrossist på eniro/gula sidorna lr ngt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
svårigheten är att hitta grossister som har näthandel.
Almedahls finns dom har katalog i allafall kundtjänst 08-6039300 eller göteborg 031-892660 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
http://www.polimex.net/en_,home.php
Här är en från Polen jag hittade när jag letade textilsidor här om dagen. Verkar ha många snygga tyger och tillbehör. /Alice |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
jag har sökt på grossister på eniro men finner inget som är liknande swelogent.
Att finna några på nätet känns ännu svårare där har jag gjort alla möjliga sök kombinationer utan resultat. Ang det i polen är det någon som beställt därifrån?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
För att hitta grossiser är det bra att besöka branchmässor. Kolla med Tekoindustrin www.teko.se och Agenturföretagen www.agenturforetagen.se
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
hej
Det finns en grossist som heter Bingerts & Hallström också men de öppnar tydligen en ny hemsida först om 10 dagar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:22.