![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

![]() |
#1 |
|
![]() Ja, måste dela med mig av glädjen. Fick idag en tygleverans från USA, den andra denna veckan. Det har hittills fungerat jättebra att beställa därifrån, och så supersnabba leveranser, det tar bara ca en vecka.
Första gången var jag skeptisk mot att lämna ut mitt kortnummer, men det krypteras så risken att något ska hända är troligen minimal. Dessutom kan jag använda min banks säkerhetstjänst som innebär att jag stänger kortet för internetköp efter den aktuella betalningen. Jag brukar också se till så jag inte har så mycket pengar på kortet utöver kostnaden för tygköpet. Har provat att beställa från flera leverantörer, vill delge er vilka. www.overrainbow.com Många Laurel Burchtyger till bra priser, snabb leverans och trevliga nyhetsbrev (om man så önskar) www.equilter.com Massor av underbara tyger. Kolla in t ex alla kattmönstrade tyger. Inte så billig. Snabb leverans. www.fabricshack.com Jättefina tyger. Billigt, massor av fina reatyger. Jag har varje gång fått ett gratis mönster och nu senast fick jag också en extra bit tyg (ca 0.5 yard på full bredd) www.foothillfabric.com Tygerna ok. Omständig hemsida. Inte så stort utbud. www.bearpawquilting.com Fina tyger, bra priser. Ingen favorit hos mig ändå, vet inte varför. Leverantörer som jag ännu inte provat men ska: www.virginiaquilter.com www.bugfabric.com www.quiltersquarter.com Av ett tiotal beställningar har jag bara betalt tullavgift en gång (160 kr), och det berodde inte på mängden/storleken utan tycks vara slumpartat. Oj det blev ett förfärligt långt inlägg, hoppas att någon orkar ta sig igenom hela! Kram på er alla syvänner!! Gunnel |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Grattis till tygerna!
Kanske skulle lägga in recensioner på dessa affärer? Själv har jag just fått min allra första symaskin på posten idag! Jag kan knappt bärga mig tills jag kommer hem från jobbet och kan hämta ut den! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
Jag har också upptäckt internetshopping från USA. Beställer kanske två ggr i månaden, mest från fabricshack (billiga!). Flera gånger har jag haft frågor till dem (även e-quilter och craftconnection)och fått maila. Varje gång har jag fått snabba, trevliga och serviceinriktade svar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:54.