![]() |
![]() | Nyheter | ![]() | ![]() | Artiklar | ![]() | ![]() | Bloggar | ![]() | ![]() | Forum | ![]() | ![]() | Bilder | ![]() | ![]() | Annonser | ![]() | ![]() | Recensioner | ![]() | ![]() | Länkar | ![]() | ![]() | Kalender | ![]() | ![]() | Medlemmar | ![]() | ![]() | Din sida | ![]() | ![]() | Om... | ![]() |

|
Notiser |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Sök i detta ämne | Betygsätt ämne | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
|
Maskin för nybörjare som ska ge sig på att sy jeans
Hejsan!
Letar efter nån billigare maskin som fortfarande går att använda för att sy upp jeans och gärna t-shirtar för den delen. Vänliga Hälsningar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
Ska du sy t-shirtar är det "nästan" ovelock som gäller....det blir snyggast då.
![]() MVH Elisabeth |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
I första hand så vill jag göra jeans, t-shirtar kommer jag nog låta ett företag sy upp, eftersom det handlar om större kvantiteter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
Handlar det om större kvantiteter även när det gäller jeans? Då är det nog en begagnad maskin du ska leta efter. Vilken prisklass ser du som "billig" vissa ser 1000:- som billig medans andra tycker att 10 000:- är billigt för en symaskin beroende på vad det är man är ute efter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Till en början handlar det om max 50 par, men om det går bra så vill jag ju självklart fortsätta
Skulle väl säga att 5000 är smärtgränsen, så gärna mindre än det, letar väl i första hand efter något begagnat |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
Kanske kan Janome Easy Jeans vara något för dig? Såg att Tygvaruhuset har den på rea just nu http://www.tygvaruhuset.se/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Jag skulle definitivt leta efter en begagnad industrimaskin.Jeans är ju kraftiga tyger och sliter hårt på en vanlig maskin speciellt när du skall sy i den omfattningen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:43.